خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک؛

حوزه استحفاظی آبیک سفلی بعد از سالها بلاتکلیفی تعیین تکلیف می شود 

سرپرست فرمانداری آبیک گفت: محدوده خدماتی و حریم حوزه استحفاظی آبیک سفلی بعد از سالها بلاتکلیفی در قالب یک کارگروه ویژه تعیین تکلیف می شود.
کد خبر: ۹۵۲۳۸۰۶
|
۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

 

قزوین_ به گزارش بسیج، حجت الله مددخانی سرپرست فرمانداری آبیک در جلسه کارگروه رسیدگی به تخلفات، ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان آبیک اظهار داشت: موضوع جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید با جدیت در دستور کار دستگاه های ذیربط قرار گیرد تا بنای غیر مجاز احداث نشود و از تبعات اجتماعی و معضلات عمرانی آن جلوگیری گردد.

وی افزود: آمار ساخت و ساز غیر مجاز در شهرها و روستاها نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است، لذا بخشداران، شهرداران و جهاد کشاورزی با استفاده از ظرفیت های موجود و با جدیت بیشتر از هرگونه تغییر کاربری و ساخت و ساز غیر مجاز از ابتدای امر جلوگیری کنند.

مددخانی اضافه کرد: عملکرد شهرداری آبیک در حوزه جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز باید بهبود پیدا کند و در قالب کارگروه ویژه این موضوع بررسی و اگر انجام مطلوب امور عمرانی نیازمند طرح تفضیلی باشد، تعریف خواهد شد.

سرپرست فرمانداری آبیک اظهار داشت: تعیین تکلیف محدوده خدماتی و حریم حوزه استحفاظی آبیک سفلی در قالب یک کارگروه ویژه و با حضور بخشدار، شهردار، بنیاد مسکن و دستگاه های خدمات رسان زیرساختی در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار